مجلس ۳۔ اپریل   ۲۰۲۱        عشاء :اللہ تعالیٰ نے ہمیں کیوں پیدا کیا ہے ؟

مجلس محفوظ کیجئے

اصلاحی مجلس کی جھلکیاں

05:33) فرمایا کہ اللہ تعالیٰ کے نام کا مزہ ۔۔۔۔۔۔۔ایک آدمی کنواں کھود رہا تھا لوگو ں نے اُسےمنع کیا کہ پانی نہیں ہے پھر جب کیچڑ آگیا تو اور تنگ کیا بالآخر پانی آگیا ۔۔۔اسی طرح مولوی صاحب کو لوگ تنگ کریں گے اور جو دین میں بڑے گا اس کو بھی لوگ تنگ کریں گے۔۔۔۔

05:34) فرمایا کہ جس کے گھر میں دینی ماحول نہ ہو اس کو جذبات میں نہیں آنا چاہیے بلکہ آہستہ آہستہ محنت کرتا رہے جیسا کہ آپ ﷺ کی سچائی کو سب نے تسلیم کیا لیکن جب کلمےکی دعوت دی تو کتنا ستا یا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ٹخنا چھُپانا حرام ہے۔۔۔۔۔۔۔

11:38) وقت لگانے والوں سے متعلق کے ماشاء اللہ اس مرتبہ کتنے لوگ وقت لگا رہے ہیں یہ سب اللہ تعالی ٰ کا فضل ہے کوئی ذکر کر رہا ہے کوئی تلاوت ،فرمایا کے چال بتا دیتی ہے کہ اس کی ڈور کس کے ہاتھ میں ہے۔

14:07) حسنِ فانی سے متعلق شعر کہ کسی خاکی پر مت کر خاک اپنی زندگانی کو ۔۔۔۔۔۔جوانی کر فدا اس پر کے جس نے دی جوانی کو۔۔۔۔۔۔۔۔

15:43) هو الذي أنزل السكينة في قلوب المؤمنين۔۔۔۔۔۔۔اللہ تعالی ٰ سکینے کا نو ردل میں داخل کرتا ہے۔۔۔۔۔۔۔گناہوں سے معافی مانگنا۔۔۔۔

20:04) اللہ تعالیٰ کی نشانیاں کتنی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔اللہ نے ہمیں کیوں پیدا کیا ہے؟دُبئی میں سگنل توڑنے سے متعلق ایک واقعہ پھر فرمایا کہ دنیا کے کیمروں سے تو ہم ڈرتے ہیں لیکن اللہ تعالیٰ فرما رہے ہیں وھو معکم این ما کنتم تو اس کی ہمیں فکر نہیں ہے۔۔۔۔۔۔ایک نوجوان کا واقعہ۔۔۔۔۔اللہ تعالیٰ کی پہچان سے متعلق ایک نوجوان کی مثال ۔۔۔۔۔۔۔

31:56) اللہ تعالیٰ کی نعمتوں سے متعلق کہ کس قدر ہیں کیسی کیسی بیماریاں ہیں،اللہ تعالیٰ کی پہچان سے متعلق نصیحت۔۔۔۔۔اچھے اخلاق سے متعلق نصیحت۔۔۔۔حرام عشق۔۔۔۔۔

36:54) شخصیت پرستی کیا ہے؟۔۔۔۔۔۔۔۔!

45:41) شیخ کے پاس فائدانہ ہونے پر ایک آدمی نے حضرت والا رحمہ اللہ سے عرض کیا کہ فائدا نہیں ہوتا تو حضرت کا جواب کے اب گناہ کو گناہ سمجھتے ہو کیا یہ کم فائدہ ہے،فرمایا کہ ڈگری حاصل کرنا منع نہیں بس اللہ کو ناراض مت کرو،شیخ پر اعتراض کرنے والاکبھی فلاح نہیں پا سکتا۔۔۔

50:54) آپﷺ کی شان میں یہ گستاخیاں کیوں کرتے ہیں؟

54:28) مصطفیٰ بھائی نے حضرت تائب صاحب کے اشعار پڑھے اور حضرت نے ان کی کچھ تشریح کی:گلشن میں ہم آئے ہیں تو تب راز کھلا ہے۔۔۔۔۔۔۔ جتنا ہے جو پھلدار شجر اتنا وہ جُھکا ہے۔۔۔۔۔۔۔